LefhebbersMenu

Introduction

Strategy

Make

Use

  • Introduction

    LEFHEBBERS trapt altijd af met een persoonlijke kennismaking. Tijdens dit gesprek met koffie,
    bier of dans lopen we door de wensen heen en bespreken direct hoe, wat, waar en waarom creatie kan leiden tot succes.

  • Strategy

    In deze eerste stap gaat LEFHEBBERS op onderzoek uit. Wij gaan op zoek naar de onderbouwing van de creatieve wens. Stellen kritische vragen en voelen alles aan de tand. Tijdens deze stap worden alle middelen, de focus, onderscheidende waarde, de doelgroep en het uitgangspunt in kaart gebracht.

  • Make

    Wanneer de strategie helder is, gaat LEFHEBBERS over tot de ontwikkelfase. Ondersteund door een vooraf bepaald aantal feedbackrondes kunnen we het creatieve proces tijdig schaven, sturen en keuren naar smaak en inzicht.

  • Use

    LEFHEBBERS stopt niet met meedenken na de oplevering. Daarom wordt creatief werk overgedragen met een brandbook, training of vervolgstrategie. Zo houden we contact en verliezen we elkaar niet uit het oog. Hierdoor zal het concept of creatie enkel winnen in kracht en bereik.