Het in 2017 opgerichte Advanced Forces Group (AFG), is een trainings- en opleidingsinstituut dat zich bezig houdt
met het verzorgen van gespecialiseerde opleidingen en trainingen voor Defensie.
Lefhebbers verzorgde de rebranding van het merk en ontwikkelde allerhande uitingen voor deze bijzondere partij.

 

 

AFG is opgericht door ondernemers met ruime ervaring binnen Defensie.
Zij dragen Defensie een warm hart toe en willen door middel van het verzorgen van opleidingen en trainingen,
bijdragen aan een weerbare samenleving.

Bij de start van het project ontwikkelde Lefhebbers het communicatieconcept omtrent het aanbieden van de opleidingen en trainingen.
De basis van het communicatieconcept is ontstaan vanuit het niet enkel te denken vanuit het militaire vak,
maar ook te redeneren vanuit de behoefte van overheden, tenders en politie.
Waar is de doelgroep gevoelig voor in communicatie en wat overtuigt een beslisser in een grote organisatie.

 

Strijden voor een weerbare samenleving.

Lefhebbers verzorgde de rebranding van AFG. Te beginnen bij een aangescherpt logo, typografie en kleurenpalet.
Dit werd vervolgens toegepast op allerhande digitale uitingen als de website en een presentatie template.
Daarnaast zijn er ook offline producten opgeleverd waaronder brochures, certificaten, badges en jassen.