Client introduction


Appelhoven Vastgoedadviseurs is een advieskantoor op het gebied van bedrijfsonroerendgoed, gespecialiseerd in advies op maat
aan vastgoedbeleggers bij de aan- en verkoop van beleggingen in vastgoed.
Wij werden gevraagd om deze bijzondere partij, na vijftien jaar te voorzien van een gezicht dat hen past, vandaag de dag en jaren vooruit.

Concept


Meekijkend vanuit het succes, gewoontes en de formule gingen wij op zoek naar het onderscheidend vermogen
en de toegevoegde waarde in ons onderzoek naar het DNA van Appelhoven.
Op basis van de uitkomsten van het onderzoek ontwikkelden wij het concept:

Logo design


Lefhebbers vertaalde het concept door in het logo. Waar de A van Appelhoven de visuele verbindende factor is tussen vraag en aanbod.
Daarnaast ontwikkelde Lefhebbers de volledige visuele identiteit.
Waarin, evenals in het logo, het verbindende aspect terug komt in stijlelementen.

De zoektocht naar de juiste materialen


Voor het vinden van de geschikte papiersoorten en druktechnieken bij de uitstraling en het verhaal bracht Lefhebbers een bezoek aan de monsterkamer.
Een plek in Amsterdam waar je alle mogelijkheden op dit gebied kunt verkennen. 

Development


Deze visuele identiteit is breed uitgerold door de ontwikkeling van allerhande producten als; de nieuwe website, een presentatie template in Powerpoint,
business cards, briefpapier, speelkaarten, kantoor signing en een investment memorandum template.

Brand Video


Tot slot begeleidden wij de productie van een brand video.
Samen met Michael Jesserun, zette Lefhebbers het creatieve concept om in de geheel eigen merkvideo.
Met de ballerina in de video als metafoor voor de kennis, kunde, kwaliteit en ervaring welke Appelhoven bezit en uniek maakt.

Bekijk hier de website van Appelhoven