COD heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een van de meeste invloedrijke vastgoedontwikkelaars van deze tijd. Deze groei heeft ervoor gezorgd dat de huidige identiteit niet meer de volledige lading wist te dekken. Lefhebbers is gevraagd of wij ons wilden buigen over het vertalen van het DNA en de onderscheidende waarden tot een vernieuwde merkidentiteit van slogan tot aan een geheel nieuwe on -en offline presentatie.

Lefhebbers heeft door middel van een brainstorm en meerdere open gesprekken met leden van COD naar het onderscheidende vermogen en de waarden van het bedrijf gezocht, wat heeft geleid tot het succes van vandaag de dag. Het voortschrijdende inzicht, het inhouse vermogen om kansen te creëren en toe te passen op prachtige ontwikkelingen heeft ons gebracht tot het concept van ‘De pionier. Being ‘the first. Krachtig, vol bravoure en durf grenzen verleggen

We gaan de emotie en passie vangen in een brand video. En zo geschiedde.

De evolutie van de brand identity van COD komt naast het vernieuwen van de mission statement naar Development Pioneers ook terug in het vernieuwen van het kleurenpallet en het inbrengen van de zogenaamde hoogtelijnen in alle uitingen. Deze vertegenwoordigen het in kaart brengen van ‘uncharted territory’ en ‘being the first’.

En met de komst van het nieuwe Nhow – Rai hotel,
doet COD vooralsnog zijn nieuwe naam eer aan.