Bij het ontvangen van deze aanvraag was onze eerste reactie: ‘Dit kan wel eens een hele bijzondere opdracht worden.’ En niets was minder waar.
Loogman, oftewel De Loogman Groep, heeft Lefhebbers gevraagd om de groep te voorzien van een nieuw gezicht welke past bij de visie,
het DNA en niet te vergeten de rijke (ondernemers)historie van de familie Loogman.

Na een diepgaand onderzoek bestaande uit gesprekken met leden van het personeel uit alle lagen van de organisatie, een online vragenlijst en het inkijken van fotoalbums van vroeger
ontstond een passend concept. Een concept waarin de historie en toekomst van de organisatie samenkomen,
waarbij het logo symbool staat voor het overlappen van de drie generaties die De Loogman Groep rijk is.

Het ontwerp waarmee wij Ger Loogman wisten te overtuigen heeft er voor gezorgd dat na deze opdracht verscheidene dochterondernemingen ook bij Lefhebbers zijn ondergebracht.
Dit als versterking van het eigen Loogman marketing team.

Lefhebbers ontwikkelde allerhande communicatiemiddelen voor Loogman waarin het visuele concept tot uiting wordt gebracht.
Van stationairy tot gevelsigningen en van wasprogrammadoeken tot het zestigjarige jubileum logo wat we dit jaar mochten ontwerpen.

Review