Voor velen is thuis veilige lichttherapie ondergaan de oplossing om huidaandoeningen langdurig onder controle te krijgen.
Waar traditionele lichttherapie enkel patiënten in het ziekenhuis kan behandelen met intensieve sessies,
ontwikkelde Dermasun Medical UVB-lichttherapie welke dagelijks thuis onder de douche gebruikt kan worden.
Een prachtig en vindingrijk product waarvoor Lefhebbers de propositie en communicatie mocht verzorgen.

Huidaandoeningen kunnen een grote impact hebben op het leven van mensen. Het is en blijft een gevoelig en beladen onderwerp.
Een belangrijk aspect wat centraal stond in de ontwikkeling van de communicatie voor dit merk.

 

Hoewel de kracht van het product het gemak en de eenvoud is, is de techniek achter het product minder eenvoudig.
De oprichters zijn Dermasun begonnen vanuit wetenschappelijk onderzoek op de TU Delft, welke tevens eenvoudig uitgelegd moesten worden.

Lefhebbers onderzocht hoe de doelgroep op de juiste manier en op het juiste moment overtuigd kan worden.
Hierbij ging het voornamelijk om het aanscherpen en vernieuwen van de propositie en boodschap in beeld.

Door daarnaast het aanbod van brochures te analyseren en onderzoek te doen naar kleuren, materialen en vormen welke de boodschap versterken,
creëerden wij een brochure welke past bij de emotie van de doelgroep.

Meer weten over Dermasun? Bekijk dan de website .