Client introduction


Brenntag is een wereldwijde leider in de chemische industrie.
Om de maarliefst 7% marktaandeel te behouden investeert Brenntag de nodige middelen in innovatie en digitalisatie.
Om die reden heeft Brenntag een Corporate innovatie hub gelanceerd.


Binnen dit platform bestaat de tijd en de ruimte om op zoek te gaan naar manieren, Brenntag te blijven vernieuwen.
Denk aan een online marktplaats om producten te managen, te tracken en te verkopen.
Voor zowel Brenntag zelf, alsmede voor geïnteresseerde partijen.

Resultaat


De te ontwikkelen visuele identiteit voor het digitale Brenntag platform, oftewel DigiB,
moet staan voor de digitalisering en innovatiekracht, voortvloeiend uit de kennis, kunde en gebundelde wilskracht.
Het palet aan kleur en elementen moet geen revolutie maar een evolutie weergeven van de bestaande Brenntag uitstraling.

Groei

 

Sinds de overdracht van de brand heeft DigiB een enorme groei doorgemaakt.
Zo startte de start up met 6 a 7 mensen, waarna het uitgroeide tot een organisatie met een team van meer dan 50 man.