.

Lefhebbers werkte de afgelopen maanden intensief samen aan de brand identity en -strategie voor FGN.
Een landelijke samenwerking voor fysiopraktijken in Nederland. 

FGN zag een kans in het verbeteren van het niveau van het aanbod van fysiotherapie in Nederland.
Door het opstarten van een collectief, waarbij fysiopraktijken uit het hele land zich kunnen aansluiten, investeren zij in het verbeteren van de zorg.


Aangesloten praktijken worden ontzorgd door de groep in het optimaliseren van de business kant van het runnen van een praktijk.
Hierdoor kunnen de praktijken zich focussen op het leveren van hoogwaardige zorg.

Lefhebbers verzorgde de volledige rebranding voor het merk. Wij ontwikkelden het strategische concept waarop de brand identity is gestoeld,
welke is uitgewerkt in allerhande uitingen.

 

In het onderzoek voorafgaand aan de strategie ontwikkeling, kwamen verschillende doelgroepen naar voren. Deze werden omgezet in buyer persona’s.
De persona’s en hun verschillende behoeften vormden het uitgangspunt voor het ontwerpen van de brand identity, het kleurenpallet, logo en middelen.

 

Het logo vertegenwoordigt alle locaties die samenkomen als zijnde FGN.
Waarbij het kleurenpallet de rust, helderheid en kwaliteit uitstraalt waarover de groep beschikt.

Lefhebbers ontwierp en begeleidde de ontwikkeling van de website, businesscards en professionele e-mailhandtekeningen.
Daarnaast verzorgde Lefhebbers de tekstredactie voor de copy en de foto’s van de aangesloten praktijken.