De Loogman Groep

Deliverables

  • Brand identity
  • Concept
  • Print
  • Stationery

Loogman, oftewel De Loogman Groep, heeft Lefhebbers gevraagd om de groep te voorzien van een nieuw gezicht welke past bij de visie, het DNA en niet te vergeten de rijke (ondernemers)historie van de familie Loogman.

Lefhebbers ontwikkelde allerhande communicatiemiddelen voor Loogman waarin het visuele concept tot uiting wordt gebracht. Van stationery tot gevelsigningen en van wasprogrammadoeken tot het zestigjarige jubileum logo wat wij mochten ontwerpen.

Een concept waarin de historie en toekomst van de organisatie samenkomen, waarbij het logo symbool staat voor het overlappen van de drie generaties die De Loogman Groep rijk is.

Samen met Lefhebbers zijn we een traject ingegaan om hiervoor een passend logo te ontwikkelen. De pijlers van dit nieuwe logo zijn: Service, kwaliteit & bovenal hartelijk; Ondernemend; Heritage en de nuchterheid; Brede doelgroep. Trots kunnen wij onderstaand ons nieuwe logo voor de Loogman Groep aan u tonen. Dank aan het Team van Fabian Wolf van Lefhebbers voor het traject dat we met elkaar doorlopen hebben om tot dit nieuwe ontwerp te komen.

Ger Loogman – Loogman groep

The Speech Republic

De rebranding van Speech Republic naar The Speech republic, is een project waar onze creatieve harten sneller van kloppen.