Valuas Zorggroep is een in 2011 opgericht familiebedrijf. Met inmiddels drie locaties en een even zo groot aantal in het verschiet,
groeit Valuas nog ieder jaar flink. Sinds 2013 is Lefhebbers betrokken bij de strategie, uitrol van de brand identity
en hoe deze toe te passen op alle uitingen die Valuas rijk is.

Waar de brand identity meegroeit met het succes van Valuas hebben wij een volledige overhaul van ons eigen werk uitgerold.
Hiervoor hebben wij het communicatieve concept; ‘Ruimte voor zorg’ bedacht. Dit komt terug in het nieuwe logo,
de copy, maar ook feitelijk in de locaties en de manier van het aanbieden van de zorg.

‘Zorgen betekent bij Valuas niet betuttelen, maar aanvoelen wat eenieder nodig heeft. De relatie met de staf is open en individueel vormgegeven.
Bij Valuas geen sjabloon denken en –handelen. Bij Valuas bepalen de bewoner, de familie en het team samen de dagelijkse gang van zaken.

Bij de ontwikkeling van de vernieuwde website zijn wij van meerdere losse websites, naar een centraal beheerd platform gegaan.
Hierin komen alle locaties, zorgtypen tot aan alle leuke nieuwtjes samen. Hierbij is uitgegaan van de seniore doelgroep qua leesbaarheid
en het gebruik van kleur, zonder ‘de beslisser’ (vaak de kinderen van de ouderen) uit het oog te verliezen.

Samen met onze online marketingpartner schaven en sleutelen wij constant aan het optimaliseren van budgetten,
functies op de website en indeling van de pagina’s. Iedere locatie vraagt een eigen inrichting, als het alleen al aankomt op de noemer ‘zorg tehuis,
woon-zorgvoorziening of zorginstelling. De retargetting banner juist met of zonder beeld moet worden ingezet en of we praten in de u- of jij-vorm.